... na této stránce níže pod indexem najdete fotografie ze zajímavých míst, jejichž název začíná na písmenko M, a které leží na území CHKO Broumovsko. Po kliknutí na foto se fotogalerie pustí automaticky dokola (pokud se ti výměna fotek bude zdát moc rychlá nebo pomalá, použij vpravo dole tlačítko stop a fotografie si posouvej dle svého uvážení pomocí šipek).
Machov Lhota, Cvičné skály, Krásná vyhl.
Machovské kon. z Bukoviny na Končiny, do Závrch
Maršovské údolí Javor, Dědov, Česká Metuje, Žďár
Maršovské údolí od pískovcových sloupků do údolí
Martínkovice kol Křížové cesty na Balvany
Martínkovice nad oborou k pramenům
Martínkovice kostel, Srbský vojenský hřbitov
Martínkovice křížky, letiště, obora, vyhlídka
Meziměstí Sluneční brána, Nad Starostínem
Meziměstí nad Meziměstím směr Starostín
Machovský kříž viz Martínkovice, Božanov
Maternice viz Hronov, Zbečník či Krkavčina
Modrý kámen viz Broumovské stěny
01 - Machov - z Machova směr Lhota, pak vzhůru k polské hranici Nad Pasterkou, a podél hranice přes Vostrou horu na Cvičné skály a Krásnou vyhlídku pod Borem, nakonec dolů do Machova směr studánka a skokanské můstky
02 - Machovské končiny - z Machova kolem skokanských můstků na vrchol Bukoviny a přes Bukowina Klodzka do Machovských končin, pak dolů do Pstruzne (Stroužné) a nahoru do Závrch (Závrší), zpět přes Březinu
03 - Maršovské údolí - z Javoru směr Dědov, Česká Metuje, Vlásenka a Žďár nad Metují, pod Žďárem do Maršovského údolí až k železničnímu tunelu pod petrovickým Dědkem
04 - Maršovské údolí - z České Metuje od smírčího kříže, přes pískovcové sloupky podél Metuje do Maršovského údolí k petrovickému železničnímu tunelu
05 - Martínkovice - kolem Křížové cesty nad obcí k Vyhlídce Na Balvanech (na úpatí Broumovských stěn)
06 - Martínkovice - nad oborou kolem pramenů a pod Velkou Kupou
07 - Martínkovice - od návsi dolů směrem ke kostelu sv. Jiří a sv. Martina, dále na protilehlý Srbský vojenský hřbitov a pak dolů ke Stěnavě nad náhon k mlýnu
08 - Martínkovice - z Martínkovic přes Božanov vzhůru na Machovský kříž, kolem Žernoviště pod Lhotským Šefelem do Machova a zpět do Martínkovic přes Bělý a Slavný (křížky, památníčky, a vyhlídky na Broumovské stěny)
09 - Meziměstí - nad školou vlevo starou álejí směr Starostín ke křížku
10 - Meziměstí - z Meziměstí přes Slunečnou bránu k rybníku v lese Nad Starostínem, a přes Stěnavu ke Starostínským rybníkům